Jom2 Tutup Lampu

Marilah semua. Berganding tangan menambah umur dia yang sudah tua. Jangan buat-buat lupa sudah berjuta-juta jam dia memberi kita manfaat. Namun hanya yang kita beri hanya khianat.

Hanya 60 jam, bukan 60 tahun. Hanya tutup selama sejam dari 8:30 hingga 9:30 malam.

Eh, kau post blog ni x pakai letrik ke?

Itulah gunanya bateri.

11 comments :: Jom2 Tutup Lampu

  1. for a programer like me,laptop are our wife u know,so say no 2 ainan..hehehe

  2. ala, bini la sgt...
    kang dh dpt bini betul tinggal je kang laptop tu.

    :D

  3. internet bukan pkai letrik gak ke?

  4. Sejam je pun. X matinye bdn sbb x de elektrik ;)

  5. ye betol.. ainan cong..! die cover jer tu bile cakap laptop gune bateri..

  6. Sebagai warga Sydney, aku bangga tradisi yang dimulakan di tempat aku ni sejak 2 tahun lepas sudah menjadi ikutan dunia. Walaupun aku sendiri lupa tutup lampu, pukul 9 malam baru teringat.

  7. hanya makluman.
    mase aku buat post ni, aku pasang bateri dan aku ttup lampu dan adaptor laptop. aku x cong ok?

    (seksa wo ndak tgk anime time pakai bateri je.. huhu..)

  8. aku pun tak faham kadang-kadang orang fikir tutup elektrik sejam tak effect punya untuk settle global warming, environmental problems etc and boycott habis benda ini and come up with all kind of facts untuk tunjuk pandai to prove that switching off light for an hour is futile and stupid.

    little they know that earth hour is not talking about practicality, but message through symbolism that together we can make a difference.

    nice effort guys.

  9. It's a symbol. Billions of people uniting worldwide and voting with their switch.

  10. 60 minit la...
    bkn 60 jam - "Hanya 60 jam, bukan 60 tahun."
    ;)

  11. haah la.
    thanx!

Post a Comment