Paan Pecah Rekod

Date: 3 & 4 januari 2009
Venue: lot 1847 batu 2 kg sungai pinang Bandar,
41400 klang selangor
Pengantin: nurshasida bte mohd radhuan

Sesungguhnya akan mendirikan masjid..xsabar nak pegi kenduri nih

9 comments :: Paan Pecah Rekod

  1. Details tak cukup. Nama pengantin lelaki pun kau tak letak. Haha. Pegi dgn aku jom, Dino.

  2. Haha..Smestinya kita da kenal mohd farhan bin mohd yassin..hehe..ko smpai bile?
    aku gerak ari sbtu kot n gon or alep..
    hope dpt jumpe ko kt sana

  3. baru aku perasan, cepe ckp jom pegi. haha, akhirnya cepe dtg gak! dino, ko grak dari mne n naek pe? nnt bgtau aku cr na gi sne. xna sst jln plak.

  4. aku pon hope aku xde kelas aritu,nak g gak,tapi btul ke kena pakai full malay?
    sape jer ag yang g,n lau jauh 2,nak tido mane ek?

  5. oi.2
    ak nk gi gak.tade mmbr dari n9 ke?tompang.

  6. for those yang blom ade transport. i have three seats left. kalau nak tumpang call or text me. 013-2114713.

  7. aku xde transport lg dowh

  8. ak ad kad.tapi takde transport.hurm.kalu nek moto ok tak nih.......

  9. aku nak g tapi sem da start n every week aku ada test,takot ahad 2 aku ada test jer..huhu

Post a Comment